Basında Biz

Astroenergy Conenergy’yi bünyesine kattı

Solar PV üreticisi Astroenergy, Frankfurt’ta bulunan Conergy modül fabrikasını satın alarak CHİNT Group bünyesine kattı. Haberler dış basına böyle yansıdı; (Okumak için lütfen fotoğrarafa tıklayınız.)

 

 

18.7.2014

 

Chint Grubunun Üst Yönetiminin Türkiye Ziyareti

Chint'in pazarlama ekibi ve üst yönetimi geçtiğimiz hafta İstanbulda iki günlük kısa İstanbul ziyaretinde bulundu. Yoğun bir programda Sultanbeyli'deki ofisten başlayan İstanbul ziyareti Chint Türkiye Genel Müdürü Ercüment Kaya, İthalat Müdürü Hüseyin Ataş ve Pazarlama Sorumlusu Gözde Haliloğlu eşliğinde mevcut müşterilere ziyaretlerde bulundu.

İlk ziyaret Makelsan firmasına yapıldı. Makelsan toplantı salonunda gerçekleşen görüşmede, pazara ve uluslararası pazara yönelik görüşler dile getirildi. Sırasıyla Makelsan, Sumak Pompa ve Tüm Grup firmalarına ziyarette bulunan grup müşteriyle sıcak temas kurma şansı yakalarken, paydaşların istek, öneri ve şikâyetlerini değerlendirme fırsatında bulundu. Yapılan ziyaretlerde, firmaların depo alanları ve fabrikasyon alanları da ziyaret edildi.

Bir paydaş olarak müşterilerini sesine önem veren, müşteriyi merkeze alan bir anlayışla hareket eden CHİNT'in ziyaretinden firmalar da memnun kaldı. Bu ziyaretler sayesinde firmalar ürünlerle ve hizmet kalitesiyle alakalı olarak doğrudan konunun muhataplarıyla iletişim kurma fırsatı buldu.

Müşteri ziyaretlerine ikinci günde Tüm grup'la devam edildi. Tüm Grup'un Hadımköy'de bulunan ofis ve depolama alanında, sektöre ve ürünlere ilişkin genel değerlendirmeler yapıldı. Müşteriyi tanıma, ihtiyaçlarını anlama ve hizmet kalitesini artırma amacıyla yapılan bu ziyaretler hem CHİNT için hem de en önemli paydaşı olan müşterileri için önemli bir temas noktası haline geldi.

Tarihi İstanbul Ziyareti

Müşteri ziyaretleri ve toplantıların ardından grup İstanbul'un tarihi semtlerinden Fatih'e gidildi. Tarihi yarımada içerisinde bulunan Kapalı Çarşı, Sultanahmet camii ve Ayasofya Camii'lerini ziyaret edildi. Kapalı çarşıda geleneksel Türk dükkanlarından alışveriş yapılırken, geleneksel Türk mimarisini yansıtan Sultanahmet camii Çin'li misafirlerimiz tarafından ilgiyle gezildi. Program iki günlük ziyaret hakkında analizlerin yapıldığı akşam yemeğiyle devam etti. Yemekte ziyaretlerin verimliliği üzerine konuşulurken, ziyaret edilen firmaların ürünler hakkındaki görüş ve önerileri üzerine çeşitli değerlendirmeler yapıldı. Gezi yemeğin ardından konukların havalimanına kadar uğurlanmasıyla son buldu.

 

 

 

18.7.2014

CHİNT 5. ULUSLARARASI MARKETİNG FORUMU (BLOOMBERG TV – REEL SEKTÖR TV PROGRAMI)

Chint’in Uluslararası 5. Marketing forumu ve ödül töreni 3 – 6 Kasım 2013 tarihleri arasında gerçekleşti.

2 yılda bir düzenlenen forumun son ayağı İstanbul oldu. Ev sahipliği yaptığımız forumda tüm distribütörler ve partnerler bir araya geldi. İş geliştirme ve yeni pazarlar üzerindeki satış stratejileri üzerine fikir alışverişlerinde bulunularak, uluslararası satışları artırıcı faaliyetler üzerinde görüşüldü.

Chint’in iki yılda bir gerçekleştirdiği uluslararası forumunun, yakın tarihte senede bir olarak düzenlenmesi planlanıyor. Doğru marketing stratejileri ve kaliteyle birlikte dünya üzerinde pazarın en önemli aktörü olma rolü CHİNT’e şimdiden layık görülüyor.Chint’in Uluslararası 5. Marketing forumu ve ödül töreni 3 – 6 Kasım 2013 tarihleri arasında gerçekleşti.

2 yılda bir düzenlenen forumun son ayağı İstanbul oldu. Ev sahipliği yaptığımız forumda tüm distribütörler ve partnerler bir araya geldi. İş geliştirme ve yeni pazarlar üzerindeki satış stratejileri üzerine fikir alışverişlerinde bulunularak, uluslararası satışları artırıcı faaliyetler üzerinde görüşüldü.

Chint’in iki yılda bir gerçekleştirdiği uluslararası forumunun, yakın tarihte senede bir olarak düzenlenmesi planlanıyor. Doğru marketing stratejileri ve kaliteyle birlikte dünya üzerinde pazarın en önemli aktörü olma rolü CHİNT’e şimdiden layık görülüyor.